jump to navigation

Anecdote 19 april 2009 25 april 2009

Posted by eredivisietennis in Quotes en anecdotes.
trackback

Spelen tegen onze Robin kost je blijkbaar tien jaar van je leven, getuige de supporters van TOS Bergeijk:
Robin en Stefan Aarts beginnen net aan hun partij als de TOS-supporters voor mij aan elkaar vragen:  “Die Stefan, hoe oud is-die nou?” “Nou, ik denk zo’n jaar of 25, 26”, luidt het antwoord.
Als we halverwege de derde set zijn, hoor ik twee andere TOS-supporters: “Die tegenstander van Stefan is denk ik te moe, die loopt tegen de veertig, hoor ik net”. “Ja, maar onze Stefan dan, die  is ook al een jaar of 36.”
In beide gevallen heb ik overigens kunnen vertellen dat Stefan net 30 was geworden. De waarheid lag dus in het midden, zoals zo vaak!

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

