jump to navigation

Quotes van 13 april 2009 17 april 2009

Posted by eredivisietennis in Quotes en anecdotes.
trackback

Wat ik verleden jaar heb ingezet, wil ik dit jaar een vervolg geven. Ik houd tijdens de competitiedagen niet alleen mijn ogen goed open, maar ook mijn oren. Soms hoor je zulke leuke dingen!

Onze Bart bij een regelrechte afzwaaier: “Alsof je naar Den Haag moet en de afslag naar Amsterdam neemt”, uiteraard met de gedacht dat we in Warmond spelen!

Lex introduceert de BBB: ‘Beste Bart Bal’ bij prachtige punten van diezelfde Bart.

Maurice Jacobs (Bastion Baselaar) heeft ook al last van een afzwaaier: “Dan heb je 86 opties, en dan doe je dit”.

En tot slot de lieve Bo (8 jaar) die verschrikt kijkt als er een forse vloek van de tennisbaan afkomt: “Je hoeft toch niet zo te vloeken? ’t Is toch maar een wedstrijdje, ’t gaat toch niet om de macht van de wereld of zo!”

Voor intimi dan nog: “Wat ruist daar door door het struikgewas…??”

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

