jump to navigation

Quotes van zaterdag, 10 mei 2008 10 mei 2008

Posted by eredivisietennis in Quotes en anecdotes.
trackback

Dick over Yuri: Ah, dat geeft vertrouwen, hij speelt met hetzelfde racket als ik (…).

Dennis over de baan: Het is net een flipperkast hier, op die baan.

Irfan over Andreea na haar winst in het enkelspel: Wat een koningin!

Toeschouwer: Wie is die man in het blauw? (Raemon had een blauw shirt aan vandaag).

Toeschouwer 1: Ik vind dat ene meisje veel beter dan dat andere meisje. Antwoord van toeschouwer 2: Bedoel je Renata of die tegenstandster? Toeschouwer 1: Wie is Renata, ik bedoel die ene die nu links staat, die vind ik beter. Is die van ons of van die andere lui?

Dekker-fan: Het is vandaag geen Yuri Schukin, maar Yuri Schocking.

Een anecdote heb ik niet. Wel een wat vreemde ervaring als een toeschouwer tegen mij zegt dat ik moet… (censuur) … met mijn opschrijfboekje… “Persmuskieten zijn bij Popeye niet welkom. Wij zijn hier niet gediend van allerlei nonsens en leugens die er in de kranten staan.”
Waarvan akte.
(overigens: mijn uitslag van de herendubbel is correct, op teletekst stond het foutief vermeld…)

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

